onsdag, januari 20, 2010

Good & Bad News

Fick mitt brev ifrån Explorius igår med typ tusen frågor att svara på. Det tog ett ganska bra tag, men nu är det avklarat i alla fall.
Nu är jag bara väldigt sur för att jag inte ska ha min intervju imorgon som det var sagt. Idag ringde Explorius och talade om att det inte funkade på Torsdag, så då blir det nästa Torsdag istället.
Ärligt talat är jag egentligen mer besviken än arg. Jag har typ räknat varje timme på dagarna för att nå fram till imorgon och nu måste jag vänta en hel vecka till. Suck.
Ja ja, life goes on.
Hoppas ni har en bättre dag än jag...

UPDATE: Jag kom på att jag inte kan ha intervjun på Torsdag eftersom jag åker till Gamleby hela nästa vecka. Fasiken också! Mamma ska ringa de imorgon och boka om återigen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar