fredag, januari 01, 2010

Bästa nyårsafton ever


Woah, god morgon... eller god eftermiddag kanske?
Jag e hemskt trött..!
Igår var det nyårsafton, vilket betyder att idag är det 1 Januari 2010!!!! Wohoooo! This year will be awesome!!
Anyway, måste berätta lite om min kväll igår!

Som jag skrev i det förra inlägget kom min farbror, hans flickvän och mina kusiner hem till oss igår. Det var jätte kul, väldigt lugnt, men roligt! Vi åt massor med mat, godis och kollade på TV. Mina småkusiner var helt galna som vanligt...
När klockan närmade sig tolv gick jag och min syster ut till en äng för att kolla på fyverkerier! Visst är det sjukt kul att kolla på de och tänka: Just nu kollar typ alla människor i hela centrala Sverige på fyverkerier!
Iaf, när allting var slut och klockan blivit typ halv ett, fick jag för mig att vi skulle gå hem till min mormor och morfar. Vi gick dit, min morbror Johnny var där också, och vi stannade ungefär till klockan tre på natten. Nice, va?
Vi spelade typ spel, jag spydde upp colan jag drack för att jag skrattade så mycket och alla blev allmänt packade (utom jag såklart!).

När min syrra kom på att hon skulle åka till Tyskland om fem timmar, insåg vi att vi kanske borde börja gå hem.... Då var vi lite trötta...

Den bästa och roligaste nyårsaftonen någonsin, seriöst!
Jag har stora förväntningar på det här året, let's face it! Det kommer bli nice hoppas jag!

GOTT NYTT ÅR!

1 kommentar: