söndag, januari 31, 2010

Explorius Intervju


Kom just på att jag har glömt att berätta om min Explorius intervjun förra Söndagen!
Here we go...

Explorius representanten som vi träffade hette Sara och hon var jätte gullig och berättade om sitt eget High School år. Mina föräldrar ställde lite frågor (massor med frågor, hrm, hrm) och Sara berättade om allt från värdfamiljen till skolan till flygresorna.
Efter ungefär en timme fick mina föräldrar gå ut ur rummet och Sara och jag började prata Engelska. Hon ställde frågor om hur jag skulle anpassa mig till USA och vad jag hade för förväntningar. Men hon frågade oxå typ saker om min familj och vårat förhållande, hemlängtan, mina hobbies och hur jag trodde att mina föräldrar skulle beskriva mig med tre ord.

Det hela tog ungefär en och en halv timme och i slutet av mötet sa Sara att de skulle höra av sig per brev om jag blivit antagen eller inte inom en vecka.

Jag var ganska nervös innan och när mina föräldrar satt med, men när jag satt med Sara flöt allting på bra och min Engelska var faktiskt helt okej!
Nu väntar jag fortfarande tålmodigt på mitt brev!

3 kommentarer:

  1. sv:De du ;)

    Lycka till! du kommer komma med, jag känner på mig de ;)

    SvaraRadera
  2. hoppas du kmr med!!!:D:D

    Men jag kmr sakna dej asa mkt!!:D<33333333

    SvaraRadera
  3. haha det e en liten shettis så den e mindre än 108 cm XD jag kan inte ens rida på den då ;)

    SvaraRadera