tisdag, januari 12, 2010

Long time ago...


Frida har rätt. Nu var det LÄÄÄÄÄÄNGE sen jag bloggade. Sorry!
Min ursäkt är att jag har varit ganska upptagen. Tränat väldigt mycket, typ hela tiden, och bara slappat resten av lovet...
JAG, KAJSA OCH VICCI SÅG NEW MOON I FREDAGS IGEN! Jag såg den med Danni och Ewa förut, men den var minst lika bra den här gången! ÄLSKAR!

Anyway, skolan börjar imorgon. Hm. Det blir väl okej. Hade utvecklingssamtal igår och vi disskuterade mitt utbytesår till USA lite. Jag ska åka direkt efter nian!

Åååå, just det! Gamleby v.4! För er som inte vet - Gamleby är en stad i Skåne typ, som varje klass i min skola åker till en gång varje år. Vi bor där i en vecka och jag kommer dela rum med Frida! Vi kommer ha fett roligt!
Man har Hemkunskap och slöjd där; jag har träslöjd.

NU måste jag gå och göra mat innan träningen. Hmmm, vad ska jag hitta på att äta...?

See u!

1 kommentar:

  1. haha bra håll igång bloggningen nu :D vi kommer ha de fett bra! :D

    SvaraRadera