fredag, februari 19, 2010

Super-duper Fredag


En bild från i sommras på Gröna Lund med kort hår. OMG!

Idag har varit en jätte bra dag! Inte bara för att det är fredag, men också för att jag har varit på super-duper humör! Det beror nog mest på att jag har världens bästa lärare i Svenska och SO. Kommer ALDRIG glömma henne!!
Har också haft väldigt kul med mina kompisar idag och nästan frysit häcken av mig när jag gick till och från skolan... fy fan va kallt de är!!

Anyway, somsagt, idag är det friday och jag ska följa min vanliga rutin: Mellanmål, träning, middag och sen Let's Dance. Vem hejar alla på? Jag tycker faktiskt inte om någon speciellt mycket i år... Men kollar iallafall eftersom man ska liksom.

Har fortfarande inte fått brev från Explorius...buhu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar