onsdag, februari 17, 2010

Första utbytesdröm

Hade min första utbytesdröm idag.
Det började med att jag och hela min familj (ingen aning om varför hela familjen var med!?) åkte till något land som inte var USA. Vi åkte hem till en familj, en familj som jag hade träffat förut trodde jag, och var hemma hos de.
Sedan var vi i USA helt plötsligt och den här familjen var min värdfamilj. Min mamma och pappa och syrran åkte hem, men min brorsa stannade och skulle också bo hos den här familjen. Okej!?
Först grät jag, tror jag, för att de åkte och sedan gick jag ut på en promenad. När jag kom hem pratade jag med min värdsyster på engelska och vi hade ganska kul, om jag minns rätt.
Sedan pratade jag med min värdmamma och det visade sig att hon kunde svenska av någon anledning.

Det som jag minns mest i drömmen var hur ledsen jag kände mig och hur mycket jag ångrade det... Blev lite avskräckt när jag vaknade. Tänk om jag kommer känna så när det är på riktigt sen!?
Men sen kom jag på att min familj antagligen inte kommer att följa med dit och min brorsa kommer antagligen inte att bo där. Ha ha. Det kanske går EN ANING bättre då.

NU måste jag till skolan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar