lördag, februari 06, 2010

Hide And Seek

Jag känner att jag inte har pratat om mitt utbytesår på ett tag... gissa varför...
Det händer inte speciellt mycket just nu.
Imorgon ska jag skicka in mitt brev till Explorius där jag accepterar min plats i programet. Så efter det är jag verkligen officiellt en utbytesstudent!
När min brev är mottagit kommer de att skicka massor med ansökshandlingar som kommer att ta flera år att fylla i... Det kommer nog hålla mig road ett tag.
Först efter det, när jag skickat tillbaka alla ansökningspappren och utbytesstudenterna i år har åkt iväg, då kommer Explorius att börja leta efter en värdfamilj åt lilla mig!! Can you believe it!? Neither can I.

Om något nytt händer - är ni är de första att få veta! Stay tuned!

ps. lyssna på Hide And Seek med Imogen Heap. Helt underbar låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar