måndag, maj 24, 2010

Tillbaka från Götet


En av mina kusiner, Astrid, som jag hälsade på i Göteborg.

Yes, jag bloggade aldrig igår när jag kom hem från götet. Hade ingen ork, helt enkelt.
Men nu är jag tillbaka - och göteborg var helt underbart! Vädret var fantastiskt och det var jätte kul att träffa mina släktingar som bor där igen. Loppet gick bra för pappas del (det var jätte jätte mycket folk där!) och vi åkte hem igår runt tolv på förmiddagen och kom hem vid sex på kvällen.

Jag var i skolan idag (of course) och det börjar bli riktigt långtråkigt nu... Det finns nästan ingenting att göra längre.

Träning ikväll, som vanligt, och annars är allting blä blä blä... Shopping med mamma på onsdag, fest hos Paula på lördag och lite annat smått och gott.

EGYPTEN OM 1 VECKA OCH TRE DAGAR!

Ha det gött, små grisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar