måndag, maj 03, 2010

Bilder från valborg och grönan

En febrig och dödstrött Matilda bad Nicole att skicka bilderna från Valborg och Gröna Lund från i helgen, vilket hon var gullig o gjorde!
Bildbomb coming here!! Enjoy.

VALBORG


Frida posar, yeeeeaah!


Paula gör peacetecken!


Nicole (vänster) och jag (höger) gör fina grimaser!


Björn (vänster) och Martin (höger) med fint läppstift. Mohaha!


Jättefin bild på Paula, Frida och Nicole!

GRÖNA LUND


Nicole (mitten) försökte (och misslyckades bör tilläggas) att ta en bild på oss alla tre. Haha!


Jag (vänster) och Paula (höger) äter lunch på Grönan. Usch, vad trött jag såg ut...


Jag (vänster), Paula (mitten) och Nicole (höger) uppe i fritfall. Älskar denna bild!

Jag har haft en skitkul helg, trots att min hals fortfarande är öm, och vi funderar redan på att åka tillbaka till grönan nästa månad!
Nu ska jag sova ett tag och hoppas att febern går ner snart...

1 kommentar:

  1. Oj! man var ju verkligen INTE snygg på bilderna asså haha xD

    SvaraRadera