torsdag, maj 13, 2010

Bildbomb från Ewas fest

Jaaaaa, Ewa skickade bilderna från hennes fest förra helgen! Bildbomb coming... wait for it... wait for it.... GOOOO!


Väldigt smickrande bild på mig och Nicole under Sing Star omgång (Nicole var tydligen lite kamerablyg just då, haha)


Jag, Nicole och Sara (också under Sing Star).


Jag när vi leker charader!


Också när vi leker charader... Från vänster: Sara, jag, Frida och Nicole. (fråga inte vad jag gör på den här bilden... herregud...)


Tänder ljusen på tårtan.


Jag och Sara sjunger duett!


Oj, så vackert det måste ha varit! Ha ha!


Ewas brorsa, Sebbe, är kameraman! Jag ser lite sur ut, visst? Kanske förlorade eller nåt... haha.


Den fina tårtan igen!


Jag och Ewas mamma! (Mitt ena öga ser creepy ut, ellerhur?)


La, la, la, la...



Japp, det var allt för nu. Hoppas att alla har en bra långhelg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar