söndag, april 25, 2010

Nästa helg smäller det

Har kommit hem från 75 min träning och nu sitter jag faktiskt bara och chillar... Måste göra mig i ordning om någon halvtimme, ska åka hem till Nicole i eftermiddag.

Jag har nog inte talat om det här på bloggen, tror jag, men nästa helg - på lördag - ska alla tjejkompisar åka till Gröna Lund! I år igen! Det har blivit som en tradition för oss att åka 1 Maj varje år.
Och på Valborg, dagen innan, ska jag spendera kvällen med Nicole och Paula (of course) och hänga i Storvreten vid Majbrasan. Sedan övernattar jag hos Nicci både på fredagen och efter Grönan på lördagen. Skitkul helg framför mig med andra ord! I'm so excited and I just can't hide it...


Nicole och Ewa vid majbrasan last year.

Dessutom är vi lediga imorgon från skolan; extra lång helg, alltså! Jippie!
NU - dags för duschen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar