torsdag, april 22, 2010

Fotlek? Gunglek?


Idag i skolan (jag ser väldigt trött ut, insåg jag nu...)

Tråkigt väder idag = trött och lång dag. Usch, vad sleepy jag var de sista timmarna i plugget!
Vi lekte en... ja, vad ska vi kalla det...? En fotlek, kanske? En gunglek? Ja... Hursomhelst, det gick ut på att jag, Frida, Kajsa och Vicci höll i varsitt bord. Sedan gungade vi framåt (alltså höll oss uppe i luften) i tur och ordning in med fötterna i mitten. Vi skrattade som besatta! Hur roligt kan man ha liksom?

Jag blev "strandsatt" (som jag sa till Paula på SMS) på träningen idag också... Mi padres var och handlade och jag fick sitta och vänta JÄÄÄÄTTTEEE LÄÄÄNGE! Roligt, roligt.


Nicole och Paula på min studsmatta i förrgår. (notera att det blå överdraget är borta eftersom att det gick sönder förra sommarn, ha ha)


En av de sista bilderna på mig som brunett, också på studsmattan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar