onsdag, juni 30, 2010

Eclipse recension

(OBS! Det här är ett twilight-inlägg, BARA om Twilight och filmen igår! Alla Twilight-haters har blivit varnade!)

Nu när det har gått ett par timmar sen jag såg filmen igår längtar jag redan tills jag kan se den igen.
Det går inte riktigt att beskriva hur glad jag blev att ÄNTLIGEN levde en Twilightfilm upp till mina förväntningar.
Samspelet mellan Rob (Edward) och Kristen (Bella) fungerade för en gång skull hur bra som helst och jag fick rysningar av deras scener.
I jämförelse med Twilight och New Moon (där deras kärleksscener oftast kändes lite jobbiga och generade) så kändes det, i Eclipse, så äkta och romantiskt.



Ja, David Slade (regissör), du har bevisat dig värdig. Jag höjer hatten för dig! Thank you!
Personligen tycker jag att allting fungerade fint i den här filmen. All action var snyggt gjord, kärleksscenerna var perfekta, varulvarna såg mycket verklighetstrognare ut...
Sen ÄLSKADE jag att få se Rosalies och Jaspers historier om vad som hände i deras människoliv. Det var spännande och jag hade sett fram mycket emot det.

Jag rekommenderar ALLA att se den här filmen! Verkligen.

Applåder till David, skådespelarna (speciellt Rob, Kris och Tay, såklart) och the crew. Niiiiice job!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar