torsdag, december 24, 2009

Jul, jul strålande jul...


Farmor och farfar kom hem till oss idag på julafton! Vi fikade först och kollade på Kalle Anka och sen åt vi middag innan vi öppnade paketen...

Det här fick jag:

Träningsväska - Perfekt! Jag hade ingenstans att ha min vattenflaska eller min handdukk till gymmet!

Parfym och bodylotion - parfymen luktar gudomligt!!

Topp - Jag valde den själv.... moahaha! Men visst är den snygg?

Harry Potter och Halvblodsprinsen - Jag älskar den här filmen! Ska se den ikväll med syrran...

Presentkort på bio - Hurra! Det finns massor med filmer som jag vill se just nu!

Bodylotion och handkräm - Luktar jättegott!

Ögonskuggor, vit eyeliner, ögonfransböjare, puder och penslar - Allting från önskelistan! Yay!

Topp - supersnygg tröja! Den tänker jag ha på annandagen eller juldagen...

1500 kr

1000 kr

1000 kr

Det har varit en helt underbar jul hemma hos mig och jag hoppas att alla andra har haft det lika bra! Vad fick ni i julklapp?

God Jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar